Related Posts with Thumbnails

Friss topikok

2010 Szilvesztere a világban

2011.01.01. 13:55 Qeki

A boston.com The Big Picture sorozatának köszönhetően betekintést kaphatunk, hogyan ünnepelték a világban az Új Évet. Íme, egy kis ízelítő! Mindenkinek BUÉK!

New York

 

Rio de Janeiro

 

Edinburgh

 

Új-Mexikó, USA

 

London

 

Dubai

 

Bangalore, India

 

Szingapúr

 

Lima

 

Sydney

 

Tokió

 

Hong Kong

 

Moszkva

 

Bejrút

 



A bejegyzés trackback címe:

https://vilagutazo.blog.hu/api/trackback/id/tr72552091

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy fatális hiba idén szilveszterkor 2011.01.01. 23:18:15

Amit sajnos én is elkövettem: rossz helyen vagyok. Épp a Föld túloldalán, Sydney-ben kellene szilveszterezni. Nyilván gyönyörű a szilveszter New Yorkban is: És Londonban is: Vagy épp Edinburgh-ban: Esetleg Párizsban:   De azért szerintem ehhez...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csaggasz 2011.01.01. 23:09:27

abszolút Lima viszi a prímet!

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2011.01.01. 23:28:05

Edinburgh-ben ott voltam, nagyon jó volt, de hajnali kettőkor bezárt a bazár, azután pedig csak a sima péntek esti bulihangulat volt
süti beállítások módosítása