Related Posts with Thumbnails

Friss topikok

A szabadtüdős merülés világrekordja

2011.01.02. 11:52 Qeki

William Trubridge mindenféle segédeszköz használata nélkül 100 méteres mélységig merült a Bahamákon található Dean Blue Hole-ban, ezzel felállította  a szabadtüdős merülés új világrekordját. A második próbálkozásra rekordot hozó merülés összesen 4 perc 10 másodpercig tartott.


“Mikor beugrottam a vízbe, egyből elkezdtem reszketni. Mikor végeztem a légzőgyakorlatokkal, és lebuktam, hogy megkezdjem a merülést, egy kis levegő a tüdőmből a számba és onnan a gyomromba került. Egy pillanatig gondolkodtam, hogy folytatom a merülést, de butaság lett volna, ezért visszafordultam” – mondta.


A Project Hectornak nevezett rekordkísérlettel az egy hectométer mélyre merült búvár, szeretné felhívni a figyelmet a Hector- delfinekre, melyek a túlhalászás és a vízszennyezés miatt egyre inkább a kihalás szélére kerülnek.

Íme, a fantasztikus rekord:
 

The HECTOMETER freedive from william trubridge on Vimeo.


 

 



A bejegyzés trackback címe:

https://vilagutazo.blog.hu/api/trackback/id/tr412553837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása