Related Posts with Thumbnails

Friss topikok

Úton Velem– Egy új magyar ötlet az útitárskereséshez!

2013.05.17. 14:13 Qeki

Érdekes színfoltként tűnt fel az interneten néhány hete egy új közösségi oldal, az Úton Velem, mely nem másra vállalkozik, mint hogy összehozza az utazni vágyókat. Az egymás segítését célul kitűző kezdeményezés sokszor olcsó lehetőséget kínál a nyaralásra, kikapcsolódásra, közösségi alapon!

A honlap lényege, hogy a regisztráció után kitöltünk magunkról egy adatlapot, melyen fotónk, általános adataink, de olyan nem elhanyagolható ismérveink is szerepelnek, mint a nyelvtudásunk, vagy csomagméretünk, amivel utazni szoktunk!
Ha már regisztráltunk, akkor keresés útján, direkt módon kapcsolatba léphetünk a nekünk tetsző más felhasználókkal, adatlapokra kereshetünk rá, fotókat nézegethetünk, vagy ha úgy tartja kedvük, üzenetet írhatunk a legszimpatikusabbaknak!
Az oldal különlegességét az úgynevezett utazásbörze adja! A regisztrált tagok ide tölthetik fel minden megmozdulásuk, melyre útitársakat keresnek. A lehetőségeknek csak a képzelet szab határt: futás, biciklitúra, hétvégi kirándulás éppen úgy felkerülhet, mint egy hajóút, vagy egy külföldi luxusutazás!
A dolog pikantériáját tehát az adja, hogy nem utazási irodák ajánlatai várják a látogatókat, hanem más emberek ötletei! Ha valaki talál egy 4 fős horvátországi nyaralót, de csak ketten vannak, kocsi nélkül, itt könnyen ráakadhat még két főre, aki elviszi őket és közben felezhetik a költségeket is!  Persze arra is van lehetőség, hogy valaki finanszíroz egy utazást, a másik pedig szállással rukkol elő! Az ötlet kitalálói csak a felületet kínálják, minden mást a látogatók megegyezésére bíznak!
Az említett lehetőségek mellett jó ötlet, hogy feltölthetünk önéletrajzot is magunkról! Könnyen előfordulhat ugyanis később, hogy valaki itt keres majd tolmácsot, vagy egyéb szakembert egy utazáshoz. Ha pedig birtokában vagyunk egy különleges nyelv ismeretének, lehet, hogy akár ingyen juthatunk el a munkánkért cserébe az általunk jól ismert országba!
A kezdeményezés egyelőre most indult, de mi azért azt javasoljuk, hogy regisztráljatok, időről-időre pedig nézzetek vissza, mert ha ez beindul, komoly alternatíva lesz majd a hétvégi és nyári programok megszervezésére!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.